2007. július 30., hétfő

Bevezetés

Sziasztok!
Informatikus mérnök férjem indíttatására kezdem most el felfedezni ezt a számomra új világot. A téma, amiről irogatni fogok sajnos nem egyedi eset. Nagyon sok nő él ma Magyarországon, aki ilyen vagy olyan ok miatt nem élheti át a gyermekáldás örömeit. Akik évek hosszú sora után is reménykednek, hogy hátha legközelebb...Pedig látszólag minden rendben van. Vagy mégse?
Közel négy éve próbálom megfejteni, hogy mi lehet az oka annak, hogy körülöttem gombamódjára szaporodnak a várandós anyukák és sorra érkeznek a bébik. Sokszor felmerül a kérdés, hogy én mikor kerülök sorra?
Az elején persze minden szépen indult. Sulik, diplomák, munka, házasság, kicsi ház, kicsi kocsi stb. Mikor pedig a babaprojekt is zöld utat kapott, az eredmény mégis késlekedni látszott. Sokszor és sokféle megoldást hallottam már, rengeteg tanácsot kaptam, de tudom, hogy a saját utamat kell megtalálnom. Arra gondoltam, hogy talán segíthet, ha kiírom magamból az évek során felgyülemlett gondolatokat. Másrészről pedig még mindig ott csillog a reménysugár, hogy a feltett kérdéseimre valamilyen formában mégiscsak megérkezik a válasz az Univerzumtól. Akkor hát kezdjük el!

Nincsenek megjegyzések: