2007. augusztus 17., péntek

A kineziológusnál...1. rész

Már sokszor hallottam a kineziológiáról, de a mai napig még sosem találkoztam eggyel sem. Egy barátnőm ajánlott egy bizonyos szakembert, aki "babacsináló kineziológus" hírében állt...Van is egy büszkeségfala, amin az "ő" gyerekeinek képe lóg. Mit ne mondjak elég sokan vannak és nemcsak Magyarországról. Mivel nagyon elfoglalt, így szerencsésnek mondhatom magam, hogy elég hamar kaptam időpontot hozzá.
Az egy óra alatt beszélgettünk egy kicsit rólam. Aztán ő "kommunikált" a tudatalattimmal és kioldotta a legnagyobb problémának ítélt gócokat. Meglepő módon a tudatalattim a legjobban a nőgyógyászokat hibáztatta, rájuk voltam a legjobban dühös. Már írtam róluk korábban, így nem is csoda, hogy még dolgozott bennem a dolog. Véleménye szerint az ilyen orvosi elszólásokért a diplomáját kellene elvenni némely nőgyógyásznak. A nők többségének vannak ilyen-olyan rossz tapasztalatai az orvosok tapintatlanságáról. Fogalmuk sincs róla, hogy mit okozhatnak a nők lelkében, ami esetleg a későbbiekben blokkolhat bizonyos dolgokat. Ez nagyon szomorú...
Végül elárasztott engem mindenféle házi feladattal - candida teszt, tornagyarkorlatok megtanulása, Jónás-módszer stb. Úgy látszik több fronton is támadunk. Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések: