2007. augusztus 21., kedd

Magánintézményben kórházi állapotok...

A sok kórházra járás után sok szépet és jót hallottunk egy bizonyos magán intézményről, így hát felkerekedtünk, hogy megnézzük mi fán terem.
A kezdeti elbeszélgetés nagyon kellemes volt, a doki rendesnek tűnt és inszeminációt javasolt. Ezekről már írtam korábban. Sajnos egyik sem sikerült... :-(
Igazából ezzel a bizonyos dokival nem is volt semmi gond, azon kívül, hogy elérhetetlen. A sokadik próbálkozás után a recepciós hajlandó átadni neki egy üzetenet és akkor mindig visszahív. Szóval ez a bizonyos orvos a rendesebb kategóriába tartozik, őt nem bántom.
Viszont azért meglepő dolgok is történtek. Talán azért leptek meg ennyire, mert hát ugye ez egy magánklinika, ahol az ember legalább a pénzéért elvárna minimális tiszteletet.
Kezdjük a recepcióval. Amikor az ember odaér és mivel gondolja, hogy mivel időpontra jött, így talán némi fogalmuk van, hogy miért van ott az ember. Ha nincs, akkor pedig kérdezzék meg. Pontosan és világosan. Nem kéne előfordulni annak, már a vizsgáló szobában derül ki, hogy nem volt elég nekik az "ultrahangra jöttem" válasz, mert hogy azt is el kellett volna mondanom, hogy hányadik napon vagyok éppen, mikor menstruáltam utoljára stb. Nem, már ott a vizsgálat előtt érkezik a letolás, hogy ezt és ezt miért nem mondtam, mert ő nem töltötte ki és akkor majd őt hogy le fogja szidni az orvos, meg ilyenek. Nem is a tény zavar, mert lehet valakinek rossz napja, hanem a stílus és a hangnem...
Másik kedvence sztorim ugyanitt. Ismét ultrahangos vizsgálatra várok, jön is a vizsgáló orvos (az én dokim éppen konferencián), de ahelyett hogy velem törődne, fennhangon kitárgyalja a nővérrel, hogy akkor ma milyen levest fognak rendelni, mennyiért és nehogy diétásat, mert az 100 Ft-tal több. Mi ez, egy társalkodó szoba??? Ezen már csak mosolyogni tudtam...
Szóval lehet, hogy csak én vonzom be ezeket a sztorikat, de mélységesen felháborítónak tartom, hogy egy magánklinikán - nem kórházban, ahol TB kártyára megy minden - ilyen stílust engednek meg az ott dolgozók. Ezen érdemes lenne elgondolkodni...

Nincsenek megjegyzések: